Informació personal

Sexa
Idioma preferit de comunicació

Preguntes de l’enquesta de satisfacció

1: Molt insatisfet | 2: Bastant insatisfet | 3: Ni satisfet ni insatisfet | 4: Bastant satisfet | 5: Molt satisfet
1. Ha estat fàcil fer una reserva per la immersió/curs, i no hi ha hagut imprevistos a l’hora de fer-la efectiva.
2. El personal d’Administració ha fet la recepció amb eficàcia i amabilitat, informant-me adequadament sobre el servei que he contratactat
3. El vestidor i dutxes estan nets i són còmodes d’utilitzar.
4. L’instructor o divemaster m’ha tramés seguretat i confiança tant en les explicacions com durant les immersions.
5. El personal del Centre m’ha prestat atenció personalitzada i suficient segons les meves necessitats.
6. Se m’ha proporcionat l’equip necessari (llastre, ampolles, …) en el moment oportú.
7. L’equip de lloguer del Xaloc Diving Center està en bon estat i en adequades condicions de funcionament.
8. El patró de l’embarcació s’ha mostrat segur i atent a les meves necessitats, dirigint-se a mi sempre amb amabilitat i correcció.
9. Se m’ha proporcionat una explicació (briefing) abans de cada immersió i considero que ha sigut clar, concís i suficient per poder fer la immersió amb seguretat.
10. El briefing rebut abans de cada immersió contenia explicació sobre aspectes de fauna i/o flora que posessin en valor aspectes del Parc Natural.
11. Considero d’utilitat les informacions que he rebut sobre el Parc Natural, be sigui durant el briefing, o amb el personal a bord o en la recepció del Centre de Busseig
12. En general, estic satisfet amb la qualitat del servei rebut,
Utilitzem cookies pròpies i de tercers (Google Analytics) per analitzar els nostres serveis a partir dels teus hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades). Clica AQUÍ per a més informació. Pots acceptar totes les cookies prement el botó “Acceptar” o rebutjar-ne l’ús prement el botó “Rebutjar”.